richtlijnen praktijk

Niet verschenen op uw consult ... ?

Neem zelf zo spoedig mogelijk telefonisch contact op: 06 21 607 227

Niet verschijnen op uw consult, zonder afzegging ... wat nu ?

Het komt gelukkig weinig voor dat een cliënt een consult afspraak maakt en vervolgens niet op het overeengekomen tijdstip verschijnt. Hiermee gaat voor mij als therapeut / praktijkhoudster onnodig tijd verloren ... immers er is op uw komst gerekend ! Tevens beperkt het andere cliënten in hun indeling qua afspraak.

Wat doet u als u een consult afspraak wilt wijzigen of wilt afzeggen ?

Het kan altijd gebeuren dat u het consult niet door kunt of wilt laten gaan. Neem in dat geval ten minste 24 uur van tevoren contact op en geef door dat u niet kunt verschijnen of het consult eventueel wilt verplaatsen. Een andere cliënt kan dan eventueel in uw plaats ingepland worden.

Wat gebeurt er wanneer u niet tijdig afzegt ?

U krijgt een rekening bij niet verschijnen zonder bericht. U ontvangt dan een rekening afhankelijk van het soort consult. Deze rekening wordt doorgaans niet door de zorgverzekeraar vergoed, anderzijds gaat het wellicht af van uw zorg tegoed polis voorwaarden.

Onverwachte (crisis)situaties kunnen zich altijd voordoen, daar heb ik natuurlijk alle begrip voor.

Niet verschenen op uw consult zonder bericht ... ?

Neem zo spoedig mogelijk contact met mij op, bijvoorkeur telefonisch:  06 21 607 227

Hartelijk dank voor uw interesse in mijn praktijk.

Met vriendelijke groet,
Marlies Meenks.